WARNING : 2022-2023 version of the course specifications
|
|||||
SUDF0001-1 | |||||
Creativity for Learning - Introduction to Languages
|
|||||
Duration :
|
|||||
Exploring the Different Resources of the Cultural, Political, Economic and Social World (Découverte des différentes ressources du monde culturel, politique, économique et social 12H TH) : 12h Th Les pédagogies au service de la créativité ou la créativité au service des pédagogies ? (Les pédagogies au service de la créativité ou la créativité au service des pédagogies ? 24H TH) : 24h Th Introduction to Languages and Subject-Specific Didactics (Eveil aux langues et didactique de la discipline 12H TH) : 12h Th Professional Integration Activities (Activités d'intégration professionnelle 24H PR) : 24h Pr |
|||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Exploring the Different Resources of the Cultural, Political, Economic and Social World (Découverte des différentes ressources du monde culturel, politique, économique et social 12H TH) : Les pédagogies au service de la créativité ou la créativité au service des pédagogies ? (Les pédagogies au service de la créativité ou la créativité au service des pédagogies ? 24H TH) : Introduction to Languages and Subject-Specific Didactics (Eveil aux langues et didactique de la discipline 12H TH) : Professional Integration Activities (Activités d'intégration professionnelle 24H PR) : |
|||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Organisation and examination :
|
|||||
Teaching in the second semester | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Recommended or required readings :
|
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
Contacts :
|
|||||