AQLE0001-1 | |||||
Written Language Acquisition, Disorders and Treatment, Written Language Acquisition, Disorders and Treatment | |||||
Duration :
|
|||||
45h Th | |||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Sophie-Charlotte Semeelen | |||||
Coordinator :
|
|||||
Murielle Merveille, Sophie-Charlotte Semeelen | |||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Organisation and examination :
|
|||||
Teaching in the first semester, review in January | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
Connaissance des principes d'acquisition et de rééducation des troubles du langage écrit | |||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
Maîtriser le vocabulaire et les concepts liés à l'acquisition et à la rééducation du langage écrit Etre capable de formuler un diagnostic, de structurer les différents aspects de la rééducation Etre capable de construire la prise en charge de ce type de trouble |
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
/ | |||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Cours magistraux et travaux dirigés | |||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Présentiel | |||||
Recommended or required readings :
|
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
Evaluation écrite en présentiel L'orthographe est une compétence transversale. Une déduction de 5% de la note finale sera appliquée au-delà de trois fautes et de 10% au-delà de 10 fautes. |
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
Contacts :
|
|||||
Via l'adresse mail suivante : sophie-charlotte.semeelen@hers.be | |||||