WARNING : 2022-2023 version of the course specifications
|
|||||
LANG2969-1 | |||||
Language 1, English 1 | |||||
Duration :
|
|||||
24h Th | |||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Jessica Vervalcke | |||||
Coordinator :
|
|||||
Jessica Vervalcke | |||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Organisation and examination :
|
|||||
Teaching in the first semester, review in January | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
|
|||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
- en termes de savoirs:
|
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
Idéalement, niveau global A2 du cadre européen, mais le cours est accessible à un étudiant débutant motivé. | |||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Cours en présentiel, incluant des compréhensions à la lecture et à l'audition, pairworks,... Étude en autonomie de certaines unités du English Vocabulary in Use pre-intermediate&intermediate et du English Grammar in Use , ainsi que des exercices de FlowChase |
|||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Cours en présentiel comprenant une part d'autonomie et du travail à domicile | |||||
Recommended or required readings :
|
|||||
S.Redman, English Vocabulary in Use (pre-intermediate,intermediate), Cambridge University Press R.Murphy, English Grammar in Use (intermediate),Cambridge University Press Syllabus |
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
L'évaluation de la matière se répartira de la sorte : - 10% pour le travail journalier dont travail en autonomie sur Flowchase - 90% pour l'évaluation finale qui sera écrite (compréhension à la lecture, compréhension à l'audition, expression écrite, grammaire et vocabulaire) La seconde session portera sur le report de la note du travail journalier (10%) à laquelle s'ajoutera de l'expression écrite, de la compréhension à l'audition, de la compréhension à la lecture, du vocabulaire ainsi que de la grammaire (90%). |
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
- - - | |||||
Contacts :
|
|||||
jessica.vervalcke@hers.be | |||||