WARNING : 2023-2024 version of the course specifications
|
|||||
LANG2981-1 | |||||
Languages 3, Languages | |||||
Duration :
|
|||||
24h Th | |||||
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
Lecturer :
|
|||||
Jessica Vervalcke | |||||
Coordinator :
|
|||||
Jessica Vervalcke | |||||
Language(s) of instruction :
|
|||||
French language | |||||
Organisation and examination :
|
|||||
Teaching in the first semester, review in January | |||||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
Learning unit contents :
|
|||||
|
|||||
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
- en termes de savoirs:
|
|||||
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
Idéalement, niveau global B1 du cadre européen. | |||||
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
Cours en présentiel, incluant des compréhensions à la lecture et à l'audition, pairworks,... Étude en autonomie deu vocabulaire et de la grammaire de référence du test TOEIC. |
|||||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
Cours en présentiel, incluant des compréhensions à la lecture et à l'audition, pairworks,. Altissia |
|||||
Recommended or required readings :
|
|||||
Documents distribués au cours (articles, exercices, ...) L'intégrale TOEIC de S. Murdoch-Stern et J. Stults. |
|||||
Assessment methods and criteria :
|
|||||
L'évaluation de la matière se répartira de la manière suivante :
En seconde session, la note du TOEIC (40%) sera reportée et ajoutée à 50% d'expression écrite (travaux à remettre) et 10% pour le parcours Altissia à effectuer. |
|||||
Work placement(s) :
|
|||||
Organizational remarks :
|
|||||
- - - | |||||
Contacts :
|
|||||
jessica.vervalcke@hers.be | |||||