WARNING : 2024-2025 version of the course specifications
|
||
STYT0001-1 | ||
Approfondir sa pratique et ses leçons par la réflexivité
|
||
Duration :
|
||
L'observation comme méthode de recherche (L'observation comme méthode de recherche 12h Th) : 12h Th Séminaire de réflexivité : approfondissement (Séminaire de réflexivité : approfondissement 12h PR) : 12h Pr Identité enseignante et dossier de l'enseignant (Identité enseignante et dossier de l'enseignant 12h Th) : 12h Th Ateliers de formations professionnelles (Ateliers de formations professionnelles 12h PR) : 12h Pr Stage (Stage 168h St) : 168h Internship |
||
Number of credits :
|
||
Lecturer :
|
||
L'observation comme méthode de recherche (L'observation comme méthode de recherche 12h Th) : Séverine Delcomminette
Séminaire de réflexivité : approfondissement (Séminaire de réflexivité : approfondissement 12h PR) : Marie Kalkmann, Maïté Kolp Identité enseignante et dossier de l'enseignant (Identité enseignante et dossier de l'enseignant 12h Th) : Ateliers de formations professionnelles (Ateliers de formations professionnelles 12h PR) : Catherine ALEDDA, Jordan Arnould, Lindsay Beff, Victoire CRAVATTE, Séverine Delcomminette, Carole Delforge, Nicolas De Matos, Ann Derlet, Cynthia DEVLOO, Marie-Christine Duchêne, Fabrice Ferauche, Christine Gruslin, Delphine Hanus, Jean-Louis Jacquemin, Valérie Jusseret, Maïté Kolp, Virginie Lambinet, Isabelle Marchal, Anne-Sophie Richard, Alain Thiry, Nathalie Van de Woestyne, Benoît Vercruysse Stage (Stage 168h St) : Catherine ALEDDA, Jordan Arnould, Anne Bouchat, Marjorie Chamillard, Victoire CRAVATTE, Séverine Delcomminette, Carole Delforge, Nicolas De Matos, Ann Derlet, Cynthia DEVLOO, Marie-Christine Duchêne, Christine Gruslin, Jean-Louis Jacquemin, Valérie Jusseret, Marie Kalkmann, Maïté Kolp, Virginie Lambinet, Isabelle Marchal, Anne-Sophie Richard, Alain Thiry, Nathalie Van de Woestyne, Benoît Vercruysse |
||
Language(s) of instruction :
|
||
French language | ||
Organisation and examination :
|
||
All year long, with partial in January | ||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | ||
Learning unit contents :
|
||
Learning outcomes of the learning unit :
|
||
Prerequisite knowledge and skills :
|
||
Planned learning activities and teaching methods :
|
||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
||
Recommended or required readings :
|
||
Assessment methods and criteria :
|
||
Work placement(s) :
|
||
Organizational remarks :
|
||
Contacts :
|
||