|
WARNING : 2024-2025 version of the course specifications
|
|||||
| DMAP0001-1 | |||||
Module 1 - Approche psychopédagogique du jeune enfant
|
|||||
|
Duration :
|
|||||
| Les fonctions des services AEJE et leurs enjeux : 16h Th Les théories de référence et les grands modèles d'action : 16h Th L'analyse critique du projet d'accueil : 8h Th Séminaire d'accompagnement : 4h Th |
|||||
|
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
|
Lecturer :
|
|||||
| Les fonctions des services AEJE et leurs enjeux : Marie Housen
Les théories de référence et les grands modèles d'action : Marie Housen, Valérie Taillieu L'analyse critique du projet d'accueil : Marie Housen Séminaire d'accompagnement : Marie Housen |
|||||
|
Coordinator :
|
|||||
| Marie Housen | |||||
|
Language(s) of instruction :
|
|||||
| French language | |||||
|
Organisation and examination :
|
|||||
| All year long, with partial in January | |||||
|
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
| Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
|
Learning unit contents :
|
|||||
|
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
|
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
|
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
|
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
|
Recommended or required readings :
|
|||||
|
Assessment methods and criteria :
|
|||||
|
Work placement(s) :
|
|||||
|
Organizational remarks :
|
|||||
|
Contacts :
|
|||||