| JEZB0001-1 | |||||
Moi dans le métier: construction identitaire
|
|||||
|
Duration :
|
|||||
| Les métiers de l'accueil et de l'éducation du jeune enfant : découverte des réalités européennes (Les métiers de l'accueil et de l'éducation du jeune enfant : découverte des réalités européennes 84h TH) : 84h Th Questionnement éthique (Questionnement éthique 12h TH) : 12h Th Projet professionnel (Projet professionnel 12h TH) : 12h Th |
|||||
|
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
|
Lecturer :
|
|||||
| Les métiers de l'accueil et de l'éducation du jeune enfant : découverte des réalités européennes (Les métiers de l'accueil et de l'éducation du jeune enfant : découverte des réalités européennes 84h TH) : Sarah Jacquemin, Sylviane Jeanty, Isabelle Lambert, Alisson Simon
Questionnement éthique (Questionnement éthique 12h TH) : Sarah Jacquemin, Isabelle Lambert, Alisson Simon Projet professionnel (Projet professionnel 12h TH) : Isabelle Lambert |
|||||
|
Coordinator :
|
|||||
| Sylviane Jeanty | |||||
|
Language(s) of instruction :
|
|||||
| French language | |||||
|
Organisation and examination :
|
|||||
| All year long, with partial in January | |||||
|
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
| Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
|
Learning unit contents :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Recommended or required readings :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Assessment methods and criteria :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Work placement(s) :
|
|||||
|
Organizational remarks :
|
|||||
| Not available | |||||
|
Contacts :
|
|||||
| Not available | |||||