|
WARNING : 2024-2025 version of the course specifications
|
|||||
| FLXU0001-1 | |||||
Dispositifs pédagogiques-Français
|
|||||
|
Duration :
|
|||||
| Psychologie des apprentissages, différenciation et accompagnement personnalisé de chaque élève : accompagnement méthodologique : 24h Th L'évaluation au service de l'apprenant et de la différenciation : 24h Th Quels outils pour différencier ? : 12h Th Les TICES au service des apprentissages et de la différenciation : 12h Th Comment différencier en français ? : 12h Th Ateliers de formations professionnelles : 36h Pr Stage : 72h Internship |
|||||
|
Number of credits :
|
|||||
|
|||||
|
Lecturer :
|
|||||
| Psychologie des apprentissages, différenciation et accompagnement personnalisé de chaque élève : accompagnement méthodologique : L'évaluation au service de l'apprenant et de la différenciation : Quels outils pour différencier ? : Les TICES au service des apprentissages et de la différenciation : Comment différencier en français ? : Ateliers de formations professionnelles : Stage : |
|||||
|
Language(s) of instruction :
|
|||||
| French language | |||||
|
Organisation and examination :
|
|||||
| All year long, with partial in January | |||||
|
Units courses prerequisite and corequisite :
|
|||||
| Prerequisite or corequisite units are presented within each program | |||||
|
Learning unit contents :
|
|||||
|
Learning outcomes of the learning unit :
|
|||||
|
Prerequisite knowledge and skills :
|
|||||
|
Planned learning activities and teaching methods :
|
|||||
|
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
|||||
|
Recommended or required readings :
|
|||||
|
Assessment methods and criteria :
|
|||||
|
Work placement(s) :
|
|||||
|
Organizational remarks :
|
|||||
|
Contacts :
|
|||||