WARNING : 2024-2025 version of the course specifications
|
||
STCG0001-1 | ||
Améliorer sa pratique et ses leçons / réflexivité
|
||
Duration :
|
||
Analyse critique de textes scientifiques (Analyse critique de textes scientifiques 18h Th) : 18h Th Séminaire d'analyse de pratiques (Séminaire d'analyse de pratiques 18h PR) : 18h Pr Ateliers de formations professionnelles (Ateliers de formations professionnelles 12h PR) : 12h Pr Stage (Stage 48h St) : 48h Internship |
||
Number of credits :
|
||
Lecturer :
|
||
Analyse critique de textes scientifiques (Analyse critique de textes scientifiques 18h Th) : Séverine Delcomminette
Séminaire d'analyse de pratiques (Séminaire d'analyse de pratiques 18h PR) : Marie Kalkmann, Maïté Kolp Ateliers de formations professionnelles (Ateliers de formations professionnelles 12h PR) : Catherine ALEDDA, Jordan Arnould, Lindsay Beff, Valérie Charlier, Carole Delforge, Nicolas De Matos, Ann Derlet, Cynthia DEVLOO, Marie-Christine Duchêne, Christine Gruslin, Jean-Louis Jacquemin, Valérie Jusseret, Marie Kalkmann, Maïté Kolp, Virginie Lambinet, Tiffani Mathieu, Anne-Sophie Richard, Alain Thiry, Nathalie Van de Woestyne Stage (Stage 48h St) : Catherine ALEDDA, Jordan Arnould, Lindsay Beff, Valérie Charlier, Victoire CRAVATTE, Séverine Delcomminette, Carole Delforge, Nicolas De Matos, Ann Derlet, Cynthia DEVLOO, Marie-Christine Duchêne, Christine Gruslin, Jean-Louis Jacquemin, Valérie Jusseret, Marie Kalkmann, Maïté Kolp, Virginie Lambinet, Tiffani Mathieu, Anne-Sophie Richard, Alain Thiry, Nathalie Van de Woestyne, Benoît Vercruysse, Marie-Thérèse Verdure |
||
Language(s) of instruction :
|
||
French language | ||
Organisation and examination :
|
||
Teaching in the first semester, review in January | ||
Units courses prerequisite and corequisite :
|
||
Prerequisite or corequisite units are presented within each program | ||
Learning unit contents :
|
||
Learning outcomes of the learning unit :
|
||
Prerequisite knowledge and skills :
|
||
Planned learning activities and teaching methods :
|
||
Mode of delivery (face to face, distance learning, hybrid learning) :
|
||
Recommended or required readings :
|
||
Assessment methods and criteria :
|
||
Work placement(s) :
|
||
Organizational remarks :
|
||
Contacts :
|
||